Raňajky Recepty Vegánske dobroty

Ovsená kaša

Ahojte,

…ovsená kaša? Áno, aj napriek tomu, že ovsenú kašu pozná naozaj každý, jej obmien je na internete na inšpiráciu kopec, rozhodla som sa s vami podeliť o moju najobľúbenejšiu a najmä o postup, ktorým zabezpečíme, aby kaša bola krémová a jemná.

Budeme potrebovať na dve porcie:

  • 4dcl mandľového mlieka
  • 14pl ovsených vločiek
  • 2pl ľanových semienok
  • 2 odmerky vegánskeho proteínu
  • Ľubovoľné sladidlo (javorový sirup, med) – nemusí byť
  • Banán
  • Čučoriedky
  • Horkú čokoládu

Postup:

V menšom hrnci si zohrejeme mandľové mlieko (počkáme kým začne „bublinkovať“ po okraji, nesmie ale začať mlieko vrieť). Následne pridáme ovsené vločky za postupného miešania, keď začne kaša hustnuť, pridáme postupne ľanové semienka spoločne s proteínom. Keď je kaša hustá, odstavíme ju a nakoniec primiešame ľubovoľné sladilo. Ja používam 1čl medu. Na kašu pridáme banán, čučoriedky a horkú čokoládu.

Príprava je naozaj jednoduchá, rýchla a vznikne z nej výborné plnohodnotné jedlo.

Dobrú chuť

Mohlo by sa vám tiež páčiť...